MADEIRA

Madeira

Ahogy előző írásomban beszámoltam róla a júliusi nyaralásunk alkalmával teszteltük a Fireflies rendszerét, és nagyon jól sikerült. Nem volt kérdés, hogy legközelebb is így utazzunk e?

Volt szabad két hetünk október közepén. Olyan helyet kerestünk, ahol ilyenkor még jó idő van, nincs túl messze, és megfizethető repülőjegy árak vannak. Madeirára esett a választásunk. Lefoglaltuk a repjegyeket, és a szállást. Mivel a hotel 25 kilométerre volt a reptértől, és a 12 nap alatt körül is akartunk nézni a szigeten, béreltünk egy autót is.

Eljött a várva várt nap és már repültünk is a cél felé. Négy óra múlva már a szigeten voltunk, de a landolás egy kicsit kalandosra sikeredett. Mivel Funchal repülőtere nagyon speciális manővereket igényel leszálláskor, a kedvezőtlen széljárás miatt előbb egy közeli reptéren vesztegeltünk kb. egy órát, aztán mehettünk csak tovább az igazi célállomásra.

Kis késéssel, de megérkeztünk, felvettük a bérelt autónkat és fél óra múlva már a bejelentkezést intéztük, a szálloda recepcióján.

Birtokba vettük a szobánkat, körbejártuk a hotelt, majd a napozás és lubickolás a medencékben volt a nyitóprogram egészen addig, amíg a nap fennvolt. Vacsora után felbontottunk egy üveg madeirai édes bort, kiültünk az óceánra néző teraszunkra, és……………………..nem tudtunk betelni a látvánnyal. Szerintem leírhatatlan. Sajnos fénykép és videó sem adja vissza a látványt a következő képet is csak bizonyíték gyanánt szúrtam be.

Így kezdődött a valóban felejthetetlen 12 napos nyaralásunk a Royal Orchid Hotelben.

A szálloda a partmenti sziklákra épült méretes napozó teraszokkal. El sem kellett hagyni az épületet napozáshoz és fürdőzéshez, vagy lehetett választani a külső és a fedett medencék közül is beleértve a jakuzzit, ezenkívül, száraz és nedves szauna, valamint nagyon jól felszerelt edzőterem állt a rendelkezésünkre. Ehhez párosult az „all inclusive” ellátás. Mivel itt létünk alatt szinte végig meleg napos idő volt, minden adott volt a pihenésre, nagyon élveztük ezt a kényelmet.

Három nap volt, amikor néhány órára egy-egy futózápor megváltoztatta az időjárást és a programunkat is. Ilyenkor kirándultunk, vagy vásárolni mentünk.

Ezekről a következő részben olvashatsz.